[NTLK] Siemens Note Phone

Sylvain Pilet sylvain at pilet.net
Tue Nov 17 13:28:51 EST 2020

Pawel,

The prices I use for the coast are based on all actual sales made and known via online services such as eBay but also other more local online sales services. I have just put the Japanese market outside this list because prices are higher there.
For the moment my rating is based on about 18 months of archives.
Yes, I would have to put it online!

[FR]
- - -
Les prix dont je me sert pour la côte, sont basés sur toutes les ventes réelles réalisées et connues via les services en ligne tel que eBay mais aussi d'autres services de ventes en ligne plus locaux. J'ai juste mis le marché japonais en dehors de cette liste car, les prix sont plus élevé là-bas.
Pour le moment ma côte est basée sur environ 18 mois d'archives.
Oui, il faudrait que je le mette en ligne !
- - -

Sylvain Pilet

http://message-pad.net
http://messagepad.no-ip.org:3680 [NPDS Tracker]